Selecteer een pagina

Boekhouding & Administratie

Het voeren van uw eigen boekhouding is de basis van uw onderneming, maar kan bijzonder tijdrovend en ingewikkeld zijn. Dat is tijd die u liever besteed aan uw onderneming en uw klanten.

Ik kan u hierbij helpen door de zorg voor uw administratie uit handen te nemen. Ook kan ik u helpen om meer inzicht te krijgen in uw financiële cijfers. Een goed gevoerde administratie is een bron van informatie; met welke activiteiten maakt u de meeste omzet en kunt u in één oogopslag zien wat de grootste kostenposten zijn. De wetenschap dat uw boekhouding op orde is geeft rust.

U kunt uw boekhouding volledig uit handen geven of in samenwerking voeren met mij. Het is mogelijk om uw administratie zowel digitaal als op papier aan te leveren. Ik werk met online administratiesystemen, waarbij het mogelijk is om facturen en bonnen direct via een app of E-mail in het systeem te laden. Ook zou ik met uw bestaande systeem kunnen werken.

Ik kan de administratie werkzaamheden zowel op afstand als op locatie uitvoeren. Een combinatie is natuurlijk ook mogelijk. Dat is allemaal bespreekbaar.

Facturatie & debiteurenbeheer

Het maken en het betaald krijgen van facturen zijn vaak van die klussen waar je nog even tijd voor moet vinden. Ik kan u daarbij helpen. Het maken van een factuur en het versturen aan uw klanten kan zowel digitaal als via de post. Ik kan dit hele traject voor u verzorgen.

Daarnaast kan ik u helpen om uw factuur sneller betaald te krijgen door factuuropvolging met een persoonlijk tintje. Even een keer bellen met uw klant heeft een groter effect om de factuur direct betaald te krijgen, dan de standaard herinneringen en aanmaningen per mail of post te sturen.

Mocht het zover komen dat een vordering alsnog ter incasso moet worden afgegeven, dan kan ik dit in samenwerking met externe partijen voor u regelen.

Interim diensten

Heeft u tijdelijk een financieel of administratief specialist nodig? Dan kan ik u wellicht helpen.

Ik kan u als interim professional ondersteuning bieden, wanneer u bijvoorbeeld extra capaciteit nodig heeft voor het wegwerken van achterstanden. Andere ondersteuningsopties zijn bijvoorbeeld: tijdens een project, vakantieperiode of ter vervanging tijdens ziekte of zwangerschap.

Ik ben beschikbaar voor onder meer posities als Allround Administrateur, Crediteurenbeheerder, Debiteurenbeheerder en Credit Controller.

CONTACT

George Timmerman

T. 0481 700 211

Kvk: 77834984
BTW nr.: NL0029.33.386.B89

Volg mij

© 2020 - Website made by SOCIALTAINMENT